Se spune ca baia este ca o carte de vizita pentru o locuinta. E valabil insa si pentru un hotel ori pentru un restaurant sau chiar un mall. Cu cat este mai ingrijita baia, cu atat impresia despre localul respectiv este mai buna. Si oricat de greu ar parea de crezut, studiile arata ca o baie frumos amenajata si foarte bine intretinuta conteaza foarte mult in optiunea clientilor de a reveni in locatia cu pricina.
Toate piesele de mobilier contribuie la transformarea unui spatiu, iar modul armonios in care sunt imbinate ii vor da farmec si vor asigura confortul celor care se afla in el. Intr-o camera de hotel, spre exemplu, oaspetii vor dori sa se simta ca acasa, iar hotelierii au inceput sa inteleaga acest lucru din ce in ce mai bine. Cu ajutorul KUMA, multi au reusit sa transforme locurile de cazare intr-un spatiu intim si relaxant.
Produsele KUMA au un design care imbunataste senzatia tactila, oferind, in acelasi timp, un efect estetic inedit. Acestea au performante tehnice remarcabile, elemente definitorii pentru succesul afacerilor cu publicul, in care aspectul vizual al produselor trebuie egalat de un comportament excelent in utilizare. Finisajele inconfundabile si originale dovedesc faptul ca atentia la detalii este unul dintre punctele forte ale brand-ului, pentru care satisfactia si aprecierea clientului reprezinta elemente de referinta.
KUMA detine o vasta experienta in domeniul home&deco iar acest lucru a facut ca acesta sa devina atat un brand aflat in preferintele marilor hoteluri si restaurante, cat si un trend-setter pentru consumatorul final.