Home Casa Efectul Black Friday: Au dat o jumatate de milion de euro pe...

Efectul Black Friday: Au dat o jumatate de milion de euro pe un produs aparent necomercial

440
0
SHARE

Pare incredibil, dar peste 500 de romani au ales sa investeasca in medie cate 1.000 de euro pentru achizitionarea unor produse care, aparent, nu par extrem de vandabile in campaniile de vanzari de tip Black Friday.

In doar 12 ore, Rockstar Construct, firma detinatoare a brandului PIATRAONLINE a efectuat vanzari in valoare de 500.000 euro, clientii din data de 17 noiembrie beneficiind de reduceri de pana la 80% la sortimentele de piatra naturala si produse din piatra naturala comercializate de firma.

Cantitativ, 1.000.000 kg de piatra naturala fost pusa la vanzare la preturi promotionale, 40 dintre produse epuizandu-se de la primele ore, dupa cum informeaza Mariana Bradescu-Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

“Compania a inregistrat peste 500 de comenzi,  400 de comenzi fiind realizate pe site-ul piatraonline.ro, iar restul in showroom.

Clientii au ales modelele din piatra atat din showroom, unde traficul a fost constant pe tot parcusul zilei cat si online, unde compania a inregistrat un numar record de accesari/zi, adica peste 25.000 de vizitatori unici. Echipa de la call-center a preluat peste 2000 de apeluri in cele 12 ore de funcționare”, relateaza reprezentanta companiei.

Comparativ cu campaniile Black Friday din ani precedenti, cifra vanzarilor este pe un trend ascendent, ceea de demonstreaza un apetit in crestere din partea proprietarilor de imobile in decorarea caselor si gradinilor cu elemente din piatra naturala.

Astfel, in 2016, PIATRAONLINE a realizat vanzari de aproximativ 320.000 euro, de doua ori mai mari faa de 2015 cand s-au vandut produse din piatra naturala in valoare de 150.000 euro.

Anul acesta, dupa cum mentioneaza compania, cifra vanzarilor a atins valoarea de 500.000 euro, clientii find incurjati si de reducerile generoase la cantitatea de piatra naturala pusa la vanzare in cadrul campaniei derulata pe 17 noiembrie.

“In mai puțin de 24 de ore am reusit sa vindem o gama larga de produse aflate la promotie atat prin intermediul mediului online, cat și offline. Clientii nostri au avut posibilitatea sa aleaga din peste 1.000.000 kg de piatra, majoritatea modelelor fiind expuse in cadrului showroomului nostru, dar si in Pavilionul Expozitional recent lansat”, afirma Mariana Bradescu-Constantinescu.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here