Home Destinatii Eximtur, vanzari de 55 milioane euro in 2017. Delta, statiunile montane si...

Eximtur, vanzari de 55 milioane euro in 2017. Delta, statiunile montane si cele balneare, in top

156
0
SHARE

Compania de calatorii EXIMTUR a inregistrat o crestere a cifrei de vanzari de 15% in cursul anului trecut, ajungand la 55 milioane de euro.

Cresterea din anul 2017 s-a datorat in principal diviziei EXIMTUR Business, care si-a largit considerabil portofoliul de clienti corporate prin incheierea a inca 90 de contracte. EXIMTUR Business, prin serviciile aferente calatoriilor cu scop de afaceri si organizarea de evenimente, a generat peste 60% din totalul vanzarilor companiei, arata un comunicat de presa emis de conducerea companiei.

Dinamica deosebita

Germania si Marea Britanie au fost in topul destinatiilor externe de business travel, dar firma a mizat pe sustinerea unor evenimente cu impact international, in calitate de partener de ospitalitate al Festivalului International de Film Transilvania – TIFF si al Campionatelor Europene de Gimnastică Artistică 2017, ambele gazduite de Cluj Napoca.

“EXIMTUR Business a continuat sa creasca intr-un ritm constant, dar si investitiile in tehnologia de travel si echipa de consultanti au fost in crestere. Suntem intr-un continuu proces de largire si instruire a echipei, diversificam permanent gama de servicii oferite clientilor corporate. A fost un an foarte productiv pentru noi”, a declarat Lucia Nora Morariu (foto), presedinte fondator EXIMTUR.

Totodata, serviciile oferite prin diviziile specializate ale companiei – business travel si organizare evenimente, leisure si incoming – au avut ca beneficiari peste 250.000 de clienti. Valorea biletelor de avion vandute a crescut la 22 de milioane de euro.

Destinatii interne

Peste 95.000 de turisti, un numar in crestere cu peste 20% fata de anul anterior, au optat pentru destinatii autohtone in 2017, vanzarile de vacante in statiuni balneare, montane si in Delta Dunarii cunoscand cea mai dinamica crestere, de peste 50%, cu un volum de vanzari de peste sase milioane de euro.

Litoralul romanesc a generat vanzari de peste 10 milioane de euro, in crestere cu 11% fata de 2016. Cererile pentru statiunile Venus, Eforie Nord și Jupiter au crescut cel mai mult, datorita unitatilor hoteliere modernizate si transformate in complexuri all inclusive. Pentru o vacanta in Romania, un turist a platit anul trecut, in medie, 157 de euro.

Voucherele de vacanta, instrument util

Un alt factor important care a contribuit la cresterea volumului de vanzari al pacheteor de vacanta pe piata interna a fost achiztia de servicii de turism cu vouchere de vacanta. Un procentaj de 10% din totalul vanzarilor pentru destinatii interne, circa 1,6 milioane de euro, a fost achitat prin acest instrument.

“Apreciem introducerea sistemului voucherelor de vacanta pentru angajatii din sistemul bugetar ca fiind o masura exceptionala de sustinere a circulatiei turistice in Romania.

Acordarea in suma limitata, si anume 1.450 de lei/persoana, va conduce la largirea bazei de beneficiari ai voucherelor, dar si la un efect multiplicator, deoarece se va adauga resursa financiara proprie pentru petrecerea vacantei cu familia in Romania. Este cel mai important sprijin acordat in ultimii ani turismului romanesc si apreciem o crestere importanta in 2018 pe toate segmentele in turismul intern” a mentionat presedintele fondator EXIMTUR.

Cipru, noua destinatie de vara

Anul trecut, 40.000 de turisti EXIMTUR au ales sa isi petreaca concediul in strainatate, valoarea medie a pachetului/turist fiind de 368 de euro.

In 2017, specialistii in turism extern ai EXIMTUR au readus in atenția turistilor destinatii precum Tunisia, Bora Bora sau Zimbabwe. Grecia si Turcia au ramas totusi principalele destinatii externe cerute, Turcia cunoscand o revenire semnificativa in 2017.

Cipru a fost cea mai dinamica destinatie de litoral extern, sustinuta de zborurile companiilor aeriene nou introduse catre aceasta destinatie, din Bucuresti si Cluj-Napoca, si cu impresii foarte bune de la clienti cu privire la condițiile de clima, mare si servicii hoteliere.

Pe segmentul leisure, Londra a atras atentia tuistilor romani, dar destinatii precum Egipt, SUA, Danemarca sau Africa de Sud au inregistrat, de asemenea, o dinamica deosebita.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here