Home Companii Esteto.ro, un brand nascut sub mana unui antreprenor specializat in vanzarile online

Esteto.ro, un brand nascut sub mana unui antreprenor specializat in vanzarile online

638
0
SHARE

Esteto.ro a incheiat anul 2017 cu o performanta notabila, magazinul online cu produse beauty detinut de antreprenorul Octavian Jomir dublandu-si cifra de afaceri pana la pragul de 1,5 milioane de euro.

In cei 5 ani de la infiintarea business-ului, s-au plasat peste 100.000 de comenzi online pe esteto.ro, in valoare totala de aproximativ 3 milioane de euro.
Jomir este cunoscut pentru activitatea sa de afiliat pentru cele mai cunoscute branduri din Romania, activiate in care a generat peste 1 milion de vanzari online.
In cei 5 ani de la infiintare, Esteto si-a dublat constant cifra de afaceri de la un an la altul. Dupa numai doi ani de existenta, afacerea a intrat pe profit, ajungand sa inregistreze in 2017 o rata de profit de 7%.

„Cand am decis sa-mi lansez propriul business, aveam deja o experienta semnificativa in marketingul online, datorita colaborarii mele ca afiliat cu nume cunoscute de branduri si magazine online din Romania. Experienta mea ca afiliat, dar si ca programator m-a ajutat sa pun bazele unui business sanatos in e-commerce, intr-o piata de altfel foarte competitiva si aglomerata”, a declarat Octavian Jomir (foto), antreprenor si fondator Esteto.ro.

De-a lungul timpului, Esteto.ro, cunoscut initial ca allbeauty, a trecut si printr-un proces de rebranding, odata cu largirea gamei de produse distribuite: de la cosmetice profesionale 100% originale pana la consumabile dedicate saloanelor si chiar consumabile medicale.

Cifrele spun totul despre succesul inregistrat de magazinul online fondat de Octavian Jomir.
Peste 200.000 de produse au fost vandute pana acum prin intermediul magazinului online esteto.ro. In prezent, business-ul Esteto inseamna o echipa de 16 persoane si peste 180 de branduri listate in magazinul online. 185 de lei – comanda medie a cumparatorilor de produse de infrumusetare in 2017. Cei mai avizi cumparatori ai produselor de beauty raman femeile, cu varste cuprinse intre 20 si 45 de ani, din marile orase ale tarii: Bucuresti, Constanta, Iasi, Timisoara si Pitesti. In 2017, cele mai cautate produse din categoria de beauty au fost cele pentru ingrijirea paruluisi hair styling, conform datelor Esteto.ro. In medie, romancele au cheltuit anul trecut 185 de lei pe o comanda de produse de infrumusetare si cosmetica, iar cea mai mare comanda online inregistrata pe esteto.ro in 2017 a atins valoarea de 4.400 lei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here