Home Casa Bonami vrea sa repete in Ungaria povestea de succes din Romania

Bonami vrea sa repete in Ungaria povestea de succes din Romania

1150
0
SHARE

Retailerul online home&deco Bonami a inregistrat ocrestere cu 50% fata de anul anterior si a depasit tinta planificata de 27 milioane de euro. In plus, compania a fost profitabila pentru al patrulea an la rand.

Magazinul online de home & deco si-a imbunatatit semnificativ pozitia pe toate pietele europene unde este prezent – Cehia, Polonia, Slovacia, Romania – la cresterea cifrei de afaceri contribuind expansiunea cu succes in Romania, consolidarea vanzarilor pe segmentul de mobila si marirea stocului. Planurile pentru anul in curs includ depasirea unui plafon de 40 milioane de euro si lansarea operatiunilor in Ungaria.

Romania, model de succes

Cea mai importanta crestere a fost inregistrata in Romania, unde Bonami este prezent din 2016. „Am pariat pe piata romaneasca, care deja dupa primul an de la lansare contribuie cu 10% la realizarea cifrei de afaceri “, spune David Siska, CEO al Bonami. “Planificam o alta extindere in 2018, de data aceasta in Ungaria”, adauga el. Piata din Romania a crescut semnificativ in 2017: de 7 ori fata de 2016.

Tinta financiara in Romania pentru 2018 este similara cu cea din Polonia, tara in care Bonami este prezent inca din 2014. La momentul actual exista peste 500.000 de inregistrari pe site-ul romanesc, iar aplicatia mobila a fost descarcata de 10.000 ori si reprezinta aproximativ 10% din venituri dupa numai 3 luni de la lansare.

Mobilierul vinde bine

Compania se concentreaza in ultimii 2 ani pe vanzarile de mobilier online. “Acest segment reprezinta o treime din cifra de afaceri a companiei si creste constant. De aceea dorim sa extindem gama de mobilier, dar si sa imbunatatim serviciile asociate comercializarii “, a comentat David Siska.

In 2017, Bonami a vandut un total de 1,4 milioane de obiecte din care peste 100.000 noi, in toate cele 4 tari europene. Pentru a atinge in 2018 cifra de afaceri planificata, compania se bazeaza pe sporirea numarului de produse din stoc, pe livrarea rapida si pe extinderea gamei cu produse noi.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here