Digitalizarea afcerilor devine un subiect de interes pentru tot mai multi antreprenori romani, iar acest lucru a demonstrat-o si a doua editie a conferintei Digital Days, singurul eveniment de digital marketing din Oradea si din vestul Transilvaniei, care s-a bucurat de participarea unui numar de aproximativ 200 de specialisti de marketing si oameni de afaceri din zona.
Conferintele Digital Days sunt organizate de agentia de digital marketing Brandup Media din Oradea in parteneriat cu Valoria Business Solutions, companie de training, consultanta si executive coaching si au ca scop educarea antreprenorilor, managerilorsi tuturor celor interesati de promovarea online.
La scara extinsa
Succesul de care s-a bucurat aceasta a doua editie a conferintei i-a motivat pe organizatori sa anunte ca, din toamna acestui an, seriile de evenimente Digital Days vor avea loc si in alte orase din Romania. Pana atunci, organizatorii vor sustine mai multe webinarii si workshop-uri cu informatii de calitate, pentru a creste comunitatea celor care urmaresc website-ul Digital Days si pagina de Facebook Digital Days Romania.
Evenimentul a fost sustinut de parteneri precum BCR, New Home Concept, Grup West Premium, Inred, MyDeck, Meatic, CodingBees, Tudor Galos Consulting, Vision Artist Studio, Kreative Studio 88, Oradea Tech Hub, o parte din reprezentantii acestor companii regasindu-se printre speakerii care au urcat pe scena in cadrul celor doua zile ale conferintei.
Astfel, vorbitorii au abordat teme diferite, dar complementare,despre cum sa faci o promovare “ca la carte” pentru orice tip de business,in mediul online, care sunt aspectele la care trebuie sa fii cel mai atent in marketingul digital, in ce mod este bine sa colaborezi cu o agentie de digital marketing atunci cand nu ai resursele necesare pentru a obtine rezultate in mod eficient si scalabil in firma.
• David Achim, CEO Brandup Media, a trecut in revista cele mai importante modificari si noutati aduse de jucatorii mari din domeniul digital (Facebook, Instagram, Whatsapp) la acest inceput de an.
• Elena Badea, CEO Valoria, a pus accent in prezentarea sa pe partea de content marketing si cum poti sa castigi increderea potentialilor clienti prin articole bine scrise, cu exemple concrete, studii de caz sau studii de piata.
• Tudor Galos, CEO Tudor Galos Consulting, a vorbit despre modul in care regulamentul GDPR va afecta initiativele de marketing incepand cu data de 25 mai 2018.
• Flavius Saracut, Co-Founder Mobiversal, a aratat care au fost tacticile de in app marketing care au condus la consolidarea succesului aplicatie Appointfix.
• Un alt vorbitor a fost Cristian Panea, CEO Kreative 88 Studio, care a avut un discurs despre parcursul sau antreprenorial in domeniul marketingului digital si nu numai.