Home Casa Incet, dar bine! Dupa 18 ani, lantul clujean de restaurante Marty intra...

Incet, dar bine! Dupa 18 ani, lantul clujean de restaurante Marty intra pe piata din Bucuresti

146
0
SHARE

18 ani de experienta si un buget de 500.000 euro au fost necesare pentru ca primul restaurant Marty sa isi deschida usile pentru consumatorii din Bucuresti.

Mutarea facuta de lantul de restaurante din Cluj Napoca reprezinta si primul pas in accesarea pietei nationale din sector, dupa cum anunta fondatorul Marty Restaurants, Marcelus Suciu.

3 ani pentru amortizarea investitiei

„Pentru ca noua, ardelenilor, ne place sa facem lucrurile incet, dar bine, iata ca, la 18 ani de la inaugurarea primului restaurant Marty, am decis sa ne extindem si in Capitala. Am ales un centru comercial pentru ca ne permite sa testam aceasta piata foarte competitiva si pe care dorim sa evoluam treptat. Este un pas important pentru noi, insa venim cu o experienta indelungata si credem ca bucurestenii vor aprecia produsele si serviciile noastre”, a declarat Marcelus Suciu, fondatorul Marty Restaurants (foto).

Potrivit estimarilor reprezentantului companiei, investitia de circa 500.000 euro in primul restaurant Marty din Bucuresti va fi amortizata in trei ani de la inaugurare.

Situat la primul etaj din incinta centrului comercial Sun Plaza, din sudul Bucurestiului, noul restaurant se intinde pe o suprafata de aproximativ 370 de metri patrati si dispune de o capacitate de 140 de persoane. In prezent, echipa este formata din 35 de persoane, care acopera in totalitate posturile necesare pentru buna functionare a business-ului.

O piata deschisa

Planurile de extindere ale retelei continua, iar reprezentantii companiei tintesc inaugurarea a altor doua locatii Marty in Bucuresti pana la finalul anului. La nivel de business, pentru 2018 fondatorul Marty Restaurants anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 30%, pana la 15,6 milioane de euro.

Noua unitate Marty din Capitala va dispune de un meniu extrem de divers, intitulat The Book of Flavours, care contine 199 de preparate culinare. Numele acestuia nu este aleatoriu, intrucat este o carte in adevaratul sens al cuvantului, foarte cuprinzatoare, cu o mare diversitate a preparatelor.

Principalele influente ale meniului sunt inspirate din bucataria internationala, respectiv americana si italiana, iar preparatele principale sunt pizza, pastele, burgerii si deserturile, in special cheesecake-ul, care este extrem de popular in randul oaspetilor Marty.
Ingredientele-vedeta din noul meniu The Book of Flavours sunt varza kale, pulled pork si aluatul de pizza cu maia.

Concept smart casual

Povestea Marty Restaurants a inceput in anul 2000, la cluj Napoca, cand Marcelus Suciu a inaugurat primul local cu acest nume. Cu o cifra de afaceri de 12 milioane de euro la final de 2017, pentru 2018 compania isi propune atat o extindere a retelei la nivel national, cat si o crestere de circa 30% a cifrei de afaceri. In prezent, reteaua este formata din 7 locatii, dintre care 6 unitati in Cluj-Napoca si una in Bucuresti.
Marty este un restaurant smart casual dining cu specific italian-american, modern si foarte versatil, fiind potrivit atat pentru o cina romantica in doi, un pranz cu partenerii de afaceri, o seara in oras cu prietenii sau o aniversare in familie.

 

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here