Home Stiri Gadgeturile pentru bebelusi acapareaza piata din Romania. Crestere de 7 procente in...

Gadgeturile pentru bebelusi acapareaza piata din Romania. Crestere de 7 procente in acest an

120
0
SHARE

Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de produse pentru copii mici, estimeaza pana la finalul anului o majorare de circa 7% a ponderii vanzarilor de gadgeturi destinate ingrijirii si sanatatii bebelusilor, fata de 2017.

Concluziile au fost trase in urma participarii companiei la cea de-a 50-a editie a Baby Expo, prima si cea mai longeviva expozitie dedicata bebelusilor, copiilor pana in cinci ani, precum si viitorilor si proaspetilor parinti.


“Aceste evenimente sunt un moment perfect pentru a ne intalni cu clientii nostri si a lua pulsul pietei. Gadgeturile reprezinta o tendinta extrem de puternica pe segmentul produselor de ingrijire a copiilor pana in trei ani. Am observat o crestere accelerata a interesului parintilor pentru dispozitivele de monitorizare sau de protectie a bebelusilor. Tendinta ascendenta este vizibila fata de anul trecut si se va reflecta in cresterea volumului de vanzari inregistrat in 2018. De asemenea, si numarul viitoarelor mame care au venit la Baby Expo a crescut cu aproximativ 30% fata de editia trecuta. In timp ce in toamna lui 2017 au vizitat salonul circa 870 de gravide, acum au venit in jur de 1100 de viitoare mame”, a declarat Delia Popa, Director de Marketing al Superfood Company.

Printre gadgeturile din portofoliul Superfood Company se numara produsele din gama Alecto, denumire sub care sunt comercializate si cantare digitale pentru copii, cu conexiune bluetooth la o aplicatie gratuita pe telefonul mobil, pentru a putea monitoriza cu usurinta evolutia bebelusului din punct de vedere al greutatii, inaltimii si circumferintei craniene. Aceste date pot fi ulterior comparate cu graficele de crestere furnizate de OMS (Organizatia Mondiala a Sanatatii), utilizate si de medicii pediatri.

In gama Alecto se regasesc si termometre care masoara rapid si precis temperatura apei de baie si a mediului ambiant, precum si casti cu rol de protectie impotriva zgomotelor puternice, ideale pentru concerte sau activitati in locuri cu un grad ridicat de poluare fonica.
Pentru ca si parintii trebuie sa aiba grija de sanatate, Superfood Company aduce o noutate pe piata: tensiometrul cu EKG marca Medel. Acesta este destinat utilizarii la domiciliu si este usor de conectat la telefonul mobil, prin bluetooth. Aplicatia inregistreaza toate masuratorile efectuate si ofera posibilitatea de a vedea o medie a valorilor obtinute de-a lungul unor perioade mai lungi de timp.

In categoria gadgeturilor se gasesc si noile carucioare compacte de la Cam, care se pot plia in asa fel incat sa ocupe foarte putin loc si care pot fi transportate asemenea unor genti de voiaj cu rotile.


Din ce in ce mai cautate sunt si sistemele de siguranta, folosite pentru protejarea copilului in casa sau in masina. Gama Dreambaby, distribuita de Superfood Company, cuprinde numeroase produse care fac viata parintilor mai linistita: covorase antiderapante cu senzor de temperatura pentru baie, protectii pentru prize, oglinzi ajustabile pentru tetiera banchetei auto, chingi de siguranta pentru mobilier etc.

“Cele mai importante tendinte pe segmentul de produse pentru ingrijirea copiilor sunt, in afara gadgeturilor destinate atat copiilor, cat si parintilor, carucioarele cat mai usoare si simplu de pliat, precum si sistemele de protectie destinate casei si masinii. Ma bucura sa vad ca parintii sunt tot mai bine informati si mai preocupati atat de calitatea hranei copiilor, cat si de toate produsele destinate ingrijirii lor. Noi am participat la toate editiile Baby Expo, precum si la discutiile care au dus la initierea organizarii sale, asadar ne simtim foarte legati de acest eveniment si suntem mandri ca a ajuns o manifestare emblematica pentru industria de profil. Din indelungata experienta a participarii la acest targ, am observat ca toate tendintele care se prefigureaza aici, se concretizeaza in perioada urmatoare. Asadar, cred ca vom asista la o majorare semnificativa a vanzarii de gadgeturi si de produse bine tintite catre anumite nevoi specifice ale copiilor”, a conchis Delia Popa.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here