Home Companii CBRE lanseaza servicii omnichannel de retail si industrial

CBRE lanseaza servicii omnichannel de retail si industrial

546
0
SHARE

CBRE, liderul pietei de consultanta imobiliara, lanseaza in Romania o gama de servicii omnichannel pentru retailerii care vor o adaptare rapida la noul context de piata prin extinderea spatiilor industriale. Serviciile omichannel sunt prezente deja de trei ani in reteaua globala CBRE, cel mai des fiind intalnite in Statele Unite si Marea Britanie, iar pandemia de Covid-19 a accelerat sinergia dintre retail si industrial peste tot in lume.

Noua gama de servicii lansata de CBRE Romania prin echipele multidisciplinare de retail si industrial integreaza solutiile deja oferite retailerilor in cei peste 17 ani de experienta a echipei locale. Astfel, pe langa achizitiile de terenuri, leasing, optimizare de portofoliu, fuziuni si achizitii si property management, serviciile omnichannel faciliteaza accesul chiriasilor la solutii tipice pentru sectorul industrial.

Decizia strategica a CBRE vine intr-un moment cheie, trimestrul al patrulea avand o importanta majora in cuantumul vanzarilor anuale de retail online. Perioada octombrie – decembrie genereaza peste 35% din vanzarile totale de retail online, datorita campaniilor de Black Friday si de Craciun, situatie care se reflecta inclusiv intr-o nevoie temporara mai mare pentru spatii industriale.

„Consumatorul petrece tot mai mult timp in online. Sectorul de ecommerce creste rapid, iar datele noastre indica o dublare a ratei de vanzari online de la 7 la 15% in maximum cinci ani. La randul sau, dinamica prezentei consumatorului in magazinele fizice aduce cu sine o nevoie de eficientizare si optimizare stocuri, in timp real. Nevoia de spatii de depozitare devine un factor cheie pentru a deservi consumatorul: timpii de livrare la comanda online si experienta de cumparare in spatiul fizic depind de calitatea procesului logistic. Pentru a va face o idee asupra cererii, va pot spune ca 5 din 10 retaileri cu care discutam ne solicita detalii atat pentru spatii de retail, cat si pentru industrial”, a declarat  Razvan Iorgu (FOTO), managing director, CBRE Romania.

Echipa de retail a CBRE Romania, condusa de Carmen Ravon, a consiliat tranzactii cu branduri internationale din diferite domenii de activitate, de labfashion (Peek&Cloppenburg, grupul Inditex, Victoria’s Secret, C&A, LC Waikiki), accesorii si echipamente sportive (Decathlon, Sportisimo), la FMCG (Nespresso, Burger King, Starbucks, McDonald’s), fiind totodata implicata in tranzactii de fuziuni si achizitii, cum ar fi preluarea retelei de supermarketuri Maya de catre lantul Profi

Pe piata de industrial, prin echipa coordonata de Andrei Jerca, CBRE a consiliat tranzactii de inchiriere cu spatii de depozitare pentru numerosi retaileri offline si online, pentru companii de distributie, transport si logistica, precum si tranzactii cu spatii industriale pentru companii din productie. Printre clientii recenti ai departamentului de industrial se numara Carrefour, PepsiCo, Sameday, NDB Logistics, DS Smith si E Van Wijk.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here