Home Companii Valoarea Allianz a crescut cu 7%, anul acesta. A ajuns la 12,93...

Valoarea Allianz a crescut cu 7%, anul acesta. A ajuns la 12,93 mld dolari

45
0
SHARE

Allianz a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv, brandul de asigurari numarul 1 in lume, conform clasamentului Best Global Brands publicat de Interbrand.

Aceasta veste buna vine intr-un moment de incertitudine maxima pentru toate pietele si industriile, care in prezent, navigheaza printre provocarile unei pandemii globale.

„Suntem extrem de mandri sa fim brandul de asigurari numarul 1 si sa ocupam un loc pe lista Top 40 Best Global Brands. In doar zece ani, Allianz a trecut de pe locul 67 in acest clasament, cu o valoare de 4,9 miliarde de dolari in 2010, pe locul 39, cu o valoare de aproape 13 miliarde de dolari in 2020. In timp ce jumatate din brandurile din Top 100 nu au reusit sa-si creasca valoarea anul acesta, valoarea Allianz a crescut cu 7%, in pofida crizei, si a ajuns la 12,93 miliarde de dolari. Obiectivul nostru este sa devenim un brand din Top 25 pana in 2025”, a declarat Christian Deuringer, Head of Brand & Partnerships al Allianz SE.

Pentru Allianz, pozitionarea in clasament este mai mult decat un semn incurajator al puterii in crestere a brandului. Aceasta indica si relevanta crescuta a Allianz in vietile oamenilor.

„Pe fondul pandemiei Covid-19, si nu numai, am muncit foarte mult pentru a ne indeplini promisiunile. Rolul nostru in vietile clientilor, angajatilor si comunitatilor a crescut. Am ajutat la securizarea viitorului si le-am oferit clientilor nostri curaj in aceste vremuri dificile”, a declarat Serge Raffard, Group Strategy, Marketing, Distribution Officer al Allianz SE.

„Rezilienta noastra si concentrarea pe nevoile clientilor ne permit sa ne comparam cu brandurile mari din toate industriile. Diversitatea ofertei noastre – cu servicii de sanatate precum Doctor on Call sau DoctorChat, de exemplu, a avut un impact imens in timpul pandemiei si a facut diferenta”, a adaugat Raffard. „Suntem acum la un alt nivel: parteneriatul nostru cu Jocurile Olimpice incepe pe 1 ianuarie 2021 si asteptam cu nerabdare sa depasim noi granite”.

“Allianz-Tiriac reprezinta in Romania cel mai puternic brand de asigurari din lume. Aceasta recunoastere ofera increderea atat de necesara in aceasta perioada plina de provocari clientilor, partenerilor si echipei noastre. Impreuna suntem mai puternici!”, a declarat Virgil Soncutean, CEO al Allianz-Tiriac Asigurari.

Interbrand publica anual clasamentul Best Global Brands, care isi propune sa identifice cele mai valoroase 100 de branduri din lume.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here