Home Companii CGS primeste pentru al doilea an, distinctia Customer Experience Innovation

CGS primeste pentru al doilea an, distinctia Customer Experience Innovation

644
0
SHARE

Computer Generated Solutions, unul dintre principalii furnizori globali de solutii de externalizare, aplicatii pentru afaceri si servicii de invatare, a anuntat ca TMC, companie media globala ce detine revista Customer, a premiat serviciile BPO (Business Process Outsourcing) ale CGS cu distinctia Customer Experience Innovation 2020. Astfel, CGS primeste aceasta distinctie pentru al doilea an consecutiv.

Premiul Customer Experience Innovation 2020 recunoaste meritele companiilor cu cele mai bune rezultate, care stabilesc cel mai inalt standard in furnizarea de experiente exceptionale pentru clienti prin intermediul tuturor canalelor, inclusiv cele sociale.

„Suntem incantati sa fim recunoscuti, din nou, de revista TMC CUSTOMER pentru dedicarea noastra in a furniza cel mai bun serviciu pentru clienti prin intermediul serviciilor noastre de BPO”, a declarat Steve Petruk, Presedintele diviziei de outsourcing global la CGS.

„Compania este dedicata celui mai inalt nivel de servicii inovatoare pentru clienti si a implementat continuu tehnologie de generatie viitoare pentru a ne sprijini clientii valorosi la nivel global. Intr-un moment critic in care companiile au angajati la distanta si restrictii de distantare sociala, CGS a implementat realitatea augmentata (AR) si automatizarea proceselor robotizate (RPA) pentru asistenta in teren. La CGS ne-am mutat forta de munca globala din caramida si mortar intr-un model de livrare la distanta in mai putin de 10 zile; tehnologia a ajutat la conectarea echipei in conditii de siguranta, oferind informatii in timp real pentru a rezolva probleme reale intr-un mediu digital”, a mai adaugat Steve Petruk.

Potrivit lui Rich Tehrani, CEO TMC, divizia CGS de Business Process Outsourcing Solutions a fost selectata datorita faptului ca a reusit sa seteze standardul in furnizarea de experiente clientilor de talie mondiala pe toate canalele.

Cu resurse de call center optimizate pentru a servi clientii globali, CGS ofera o abordare hibrida unica prin intermediul automatizarii, dar si al agentilor care trateaza zi de zi clientii in centrele sale de contact situate in America de Nord, America de Sud, Europa, Asia si Orientul Mijlociu. Tehnologiile sale chatbot si RPA imbogatite cu AI (Artificial Intelligence) completeaza serviciile de asistenta pentru clienti oferite de mii de agenti multilingvi din call centere. CGS ofera suport multora dintre cele mai importante marci de renume mondial din industria comertului cu amanuntul, ospitalitate, asistenta medicala, tehnologie si telecomunicatii. Solutiile inovatoare, scalabile si flexibile de externalizare a proceselor de business (BPO) ale CGS includ asistenta tehnica si suport clienti, telesales, channel enablement si asistenta de back office.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here