Grupul 5 to go a inregistrat in luna octombrie a acestui an cele mai bune rezultate pe 2020, la nivelul cifrei de afaceri. Desi anul a inceput cu planuri optimiste, criza sanitara mondiala, care a afectat si Romania, a pus sub semnul intrebarii evolutia afacerilor, in special in domeniul HoReCa. Rezultatele din luna octombrie se apropie de performanta anului precedent si sunt efectul unui trend crescator al ultimelor luni, la nivel de vanzari si medie de bon.
Rezultatele financiare sunt sustinute de extinderea lantului de cafenele 5 to go, care a reusit chiar si in acest context sa deschida noi locatii, conform planului de dezvoltare pentru acest an. Astfel, din cele 100 de locatii noi pentru a fi deschise in 2020, pana la finalul lunii octombrie grupul 5 to go a reusit sa ajunga la 85, dintre care 12 sunt in amenajare.
„Ne dorim ca trendul ascendent sa nu se opreasca aici si sa putem sustine ritmul de crestere al numarului de locatii si cu performante financiare solide. Imi pastrez optimismul care m-a caracterizat in toata aceasta perioada cu privire la obiectivul de 100 locatii noi deschise anul acesta. Daca il vom indeplini, ajungem la un total de 220 in intreaga tara, ceea ce aduce o dimensiune ampla fenomenului 5 to go. Din pacate, acest an a venit si cu parti mai putin bune, 7 cafenele au fost inchise temporar, 3 au fost relocate, iar altele 10 au fost inchise definitiv. Dar asta nu ne opreste din a ne dezvolta, ba ne motiveaza sa gasim noi solutii pentru succesul antreprenorilor din retea”, a declarat Radu Savopol (FOTO), co-fondator 5 to go.
Dezvoltarea 5 to go a continuat si la nivel de portofoliu, cu produse noi, create pentru a raspunde cerintelor consumatorilor. In aceasta directie, in luna noiembrie se va lansa un nou produs marca 5 to go, care vine sa completeze perfect portofoliul actual.
„Ne-am dorit in aceasta perioada sa fim cat mai aproape de clientii nostri, sa continuam sa comunicam cu ei, sa le aducem alaturi de cafea si un zambet pe buze, pe cat posibil. Le-am ascultat preferintele si am invatat din feedback-ul lor, asa incat am venit cu noi idei de produse, pe care le-am si implementat. Ma refer aici la lansarea cafelei IBRIK by 5 to go, pungi de 100 g si 250 g, dar si a gamei de cafea de specialitate Fresh Roasted Coffee – Lucky Cats. Pe 16 noiembrie avem noi surprize, vom lansa un produs inovator, care credem ca va castiga rapid popularitate. Toate deciziile noastre de business din acest an au avut ca obiective comune sanatatea si siguranta clientilor si a echipei. Pentru asta, in perioada urmatoare vom pune focus pe doua produse bogate in vitamina D: sucul fresh de portocale si iaurtul cu cereale”, a continuat Radu Savopol.
Din dorinta de a extinde cat mai mult brandul si de a face cunoscut conceptul Pro Unit, grupul 5 to go a implementat in ultimele luni un parteneriat pe o perioada de 3 luni cu Unilever, o colaborare care s-a materializat in 20 de puncte de vanzare dezvoltate de Betty Ice.