Home CSR Românii și-au făcut curat în dulapuri. Peste 8 tone de haine, donate...

Românii și-au făcut curat în dulapuri. Peste 8 tone de haine, donate prin campania Fashion Days

317
0
SHARE

Fashion Days și Banca de Haine au reușit să adune, încă din primele zile de la amplasarea celor 9 containere, peste 22.000 de articole, ceea ce înseamnă peste 8 tone de îmbrăcăminte și încălțăminte.

În prezent, colectarea donațiilor continuă, urmată de procesul de igienizare și transport către Asociația Banca de Haine. Până pe 16 noiembrie, cea mai mare cantitate a fost colectată în București, aproximativ 7 tone, urmată de Brașov, unde s-au ridicat aproximativ 540 de kg, Cluj – aproximativ 500 kg, iar la Timișoara și Constanta – peste 500 kg cumulate.

„Traversăm un an altfel, așa că am decis să marcăm și Black Friday-ul într-un mod diferit, prin Ediția de bun simț de la Fashion Days. Cu această ocazie le-am reamintit cumpărătorilor că le-am pregătit cele mai bune oferte și totodată le-am lansat provocarea de a face fapte bune, donând o parte dintre hainele pe care aceștia nu le mai poartă. Astfel, am reușit să acumulăm încă din primele zile peste 22.000 de articole donate, respectiv peste 8  tone de îmbrăcăminte și încălțăminte, care vor fi alocate de către Banca de Haine, în perioada imediat următoare, celor care au nevoie de ele. Ne-am bucurat să vedem că prin implicarea și mobilizarea comunității putem face donații importante pentru cei care provin din medii defavorizate și le mulțumim tuturor celor care au răspuns deja invitației noastre, dar și celor care urmează să doneze. Credem cu tărie că e important ca donațiile să devină un gest recurent și de bun simț în viețile noastre, ale tuturor”, a declarat Robert Berza (FOTO), General Manager Fashion Days.

Black Friday 2020 s-a încheiat cu vânzări de peste 80 de milioane de lei la Fashion Days, iar aplicația a rămas principala sursă de comenzi, cu peste 80% din valoarea comenzilor plasate, procent în continuă creștere de la an la an. Numărul produselor comandate a înregistrat o creștere de peste 25%, în timp ce valoarea medie a coșului de cumpărături s-a situat la nivelul anului trecut – aproape 460 lei.

„Clienții au cumpărat din ce în ce mai mult online pe timpul acestei pandemii și au descoperit beneficiile pe care noi le comunicăm constant: gama mai mare de produse, prețuri bune, servicii rapide de livrare și retur. Black Friday a cimentat această tendință, iar pentru noi a fost extrem de provocator să scoatem din depozit 250 de mii de produse și să păstrăm o viteză excelentă de livrare, chiar și la aceste volume. Am avut peste 4 milioane de vizite pe parcursul evenimentului și am observat un trend puternic spre produsele de valoare mai mică, semn că românii sunt puțin mai cumpătați în această perioadă. E un semn pe care l-am luat în calcul pentru Sărbători, așteptările noastre fiind ca și luna decembrie să se mențină la un ritm de creștere de 60-70% față de anul trecut, așa cum am văzut de la începerea pandemiei”, a adăugat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here