Home Companii Easybox-urile, tot mai accesate. eMAG vrea să extindă rețeaua

Easybox-urile, tot mai accesate. eMAG vrea să extindă rețeaua

296
0
SHARE

Tot mai mulți clienți eMAG își preiau coletele din punctele easybox, fiind o alternativă sigură, comodă și chiar mai ieftină, comparativ cu o livrare standard a unei firme de curierat.

În acest moment, compania are implementate 800 de astfel de puncte în toată țara, dar planul este de a extinde rețeaua, după cum a menționat Florin Filote, vicepreședinte eMAG, în cadrul evenimentului online European Digital Commerce 2020, organizat de publicația Wall-Street.ro

“Ne propunem să dezvoltăm rețeaua easybox alături de partenerii noștri de la Sameday. Asta pentru că, toți clienții își doresc opțiuni mult mai flexibile de livrare, mai ales în situația specială de acum, când petrec mai mult timp acasă. Scopul acestui sistem este să crească conveniența și să reducă dependența de un program fix, având posibilitatea de a ridica coletul când poți, într-un anumit interval. Ne dorim ca în anul 2021, cât mai mulți clienți să aibă în proximitatea lor un easybox. Iar în acest sens, pregătim un plan puternic de expansiune, dar încă nu suntem pregătiti să anunțăm cifre oficiale”.

Conform datelor primite de companie, 39% dintre comenzile de Black Friday din acest an, au fost ridicate din easybox. „Intenția de cumpărare de Black Friday a fost în creștere cu 20% fata de anul trecut, conform analizei de piață făcute de noi înainte de eveniment. Iar rezultatele obținute din studiu au fost conforme cu realitatea. Pot spune că am observat un avans care a fost generat și de pandemie. Mulți români au fost împiedicați să călătorească, iar cu banii economisiți au ales să îi cheltuiască pe produse care să le facă viața mai productivă și mai confortabilă. Cred că și de Crăciun, românii vor opta tot pentru cumpături online”, a explicat Florin Filote.

Când s-a dat startul la Black Friday în acest an, peste 260.000 de oameni erau online în aplicaţia eMAG sau pe site, arată datele eMAG,  În primele 10 minute, clienţii au plasat comenzi de peste 33 milioane lei.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here