Home ONG 30 de brazi, licitați pentru a ajuta copiii vulnerabili. 100.000 euro, cel...

30 de brazi, licitați pentru a ajuta copiii vulnerabili. 100.000 euro, cel mai râvnit brad

105
0
SHARE

Festivalul Brazilor de Crăciun a reușit performanța de a aduce împreună artiști, designeri, companii și susținători, pentru a restabili dreptul la educație al copiilor vulnerabili, dramatic afectat de criză. Cei 30 brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 474.600 de euro, demonstrând că solidaritatea socială e mai puternică decât criza. 

Cea de-a 20-a ediție a avut un format unic și provocator: transmisia live a fost făcută de la Stejarii Country Club, unde Amalia Enache (ProTV) și Vlad Babenco (maitre-priseur Artmark) au reușit să doboare distanțele sociale și să ne țină pe toți conectați în atelierul binelui, iar licitația brazilor a fost făcută prin platforma Zoom, unde companiile au putut să se întreacă în generozitate pe parcursul celor peste trei ore intense de eveniment.

Brazii solidarității

Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Ștefania Mircea și Salvați Copiii – 100.000 de euro, prin efortul comun al Lidl România, Catena, Kaufland România, Romanian Business Consult, Helinick, Mastercard, BCR și Liviu Drăgan.

  • Unul dintre cei mai râvniți brazi de Crăciun, numit MUSIC IS THE SPIRIT- SMILING IS THE WAY TO DO IT, a fost vândut cu 60.000  de euro, prin generozitatea Kaufland România. Este creația specială a lui SMILEY, pusă în slujba copiilor vulnerabili și va ajunge la un copil talentat din progrmele Organizației Salvați Copii
  • IULIA TOTOIANU & LIBRIS.RO au primit pentru bradul FORTUL INOCENȚEI suma de 40.000 euro, licitat de Lidl România
  • În vreme ce bradul THE BLUE PLANET, creație a lui OMID GHANNADI & Adrian Atinge (touch design), a fost licitat contra sumei de 35.000 de euro, de Kaufland România și Beautik Haute Parfumerie.
  • NICU BOCANCEA & FLORĂRIA IRIS – AURUL VERDE AL PĂMÂNTULUI – 19.000 de euro, prin generozitatea RBC și Catena.
  • ȘTEFAN CÂLȚIA & FLORIN GHENADE au creat BRADUL COPILĂRIEI, licitat contra sumei de 16.000 de euro, prin efortul conjugat al Mastercard, PEPCO România și RBC.
  • DOINA LEVINTZA și-a numit bradul SCÂNTEIA DE SPERANȚĂ, iar Catena a oferit 15.000 de euro, în vreme ce Lidl România a adjudecat bradul creat de ȘERBAN PORUPCA, CU SPRIJINUL ROGUE8 & AMOURETTE – AND THE WORLD IS YOURS , cu suma de 15.000 de euro.

La cele 19 ediții anterioare ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvați Copiii a strâns fonduri în valoare de 6.047.800 euro și astfel a oferit asistență pentru 46.485 de copii.

”Festivalul Brazilor de Crăciun a demonstrat că empatia și încrederea că binele e un efort comun pot face cu adevărat miracole. Ediția aceasta a fost una grea, provocatoare și mai ales o lecție de solidaritate. Datorită acesteia, copiii vulnerabili ies din statistici și primesc un loc acolo unde e dreptul lor, la școală”, a spus Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here