După un an 2022 excelent, Zitec țintește în acest an spre achiziții de companii IT și consolidarea echipei.
Compania, lider pe piața de IT și digital marketing din România, specializată în dezvoltarea de soluții și servicii de transformare digitală, a înregistrat o cifră de afaceri de 25,2 de milioane de euro în 2022, ceea ce reprezintă o creștere de 42% față de anul precedent. În ultimii trei ani, Zitec a raportat o rată medie de creștere anuală de 54%..
În 2023, echipa Zitec mizează pe o tendință de creștere organică similară cu 2022, dar suplimentar explorează și potențiale achiziții de companii de IT. Zitec va continua dezvoltarea parteneriatelor strategice cu Google, Microsoft, Adobe (Magento) și VTEX, dar și creșterea impactului în proiectele clienților existenți.
Pentru 2023, compania estimează o creștere organică de cel puțin 20% a echipei și își propune să atragă în continuare specialiști din toată țara. Echipa din prezent reunește colegi atât din București și Brașov – orașe unde există birouri fizice – cât și din Cluj, Timișoara sau Iași, orașe unde compania pune la dispoziție spații de coworking în parteneriat cu Pluria.
„Evoluția remarcabilă din 2022 s-a datorat extinderii portofoliului de clienți, creșterii volumului proiectelor curente, precum și consolidării competențelor tehnice și, implicit, a echipei. Ne-am axat pe dezvoltarea liniilor de business, precum și pe crearea altora noi, care să ne permită
livrarea de soluții complete de transformare digitală, de la marketing digital, până la proiecte de analiză de date, indispensabile în procesul de digitalizare al business-urilor clienților noștri”, a declarat Alexandru Lăpușan, CEO și Co-Fondator Zitec.
Anul trecut echipa Zitec s-a concentrat și pe consolidarea produselor proprii Mirro.io, o soluție completă de management al performanței, și Regista, lider național al aplicațiilor de registratură electronică și e-Guvernare.