Tempo Advertising a lansat de curand divizia de evenimente BTL, ocazie marcata si de revenirea in companie a lui Carmen Zahiu (Rotaru), fost General Director la MediaPro Studios.
Cariera acesteia in publicitate se impleteste cu evolutia Tempo Advertising, in 2004, Zahiu debutand in publicitate in cadrul companiei, in pozitia de Junior Executive in departamentul de BTL. Doi ani mai tarziu, Carmen Zahiu ocupa postul de BTL Director Tempo Advertising, pozitie pe care a ocupat-o pana in 2010. In toata aceasta perioada, Carmen Zahiu (Rotaru) a lucrat si coordonat sute de proiecte pentru diversi clienti ai agentiei.
Integrata in 2010 in familia MediaPro, pe pozitia de Director de Vanzari, Zahiu a infiintat divizia de BTL a grupului media, lucrand pentru clienti externi precum OMV Petrom, Mercedes-Benz Romania, BAT, ALD si, bineinteles, clientii din grup: ProTV si MediaPro Entertainment.
Acum insa, noua provocare, reprezentatata de crearea unei intregi divizii destinate publicitatii Bellow The Line, o face pe Zahiu promita sa faca un adevarat show in lumea advertisingului.
„Alaturi de mine au venit in echipa Tempo BTL patru oameni din Media Pro, printre cei mai buni din piata in materie de evenimente, productie si teren. Am unit aceste forte cu echipele creative si de project de managment din Tempo si a rezultat o echipa completa de BTL cu o abordare cu adevarat inovatoare. Avem Event Producer, Event Set Designer, 3D Artist, Strategie, Copywriteri, Art Directori specializati in BTL.
Pe langa echipa permanenta, avem o baza larga de parteneri cu care colaboram in functie de necesitatile proiectului, de la regizori de eveniment, scenaristi si scenografi, la furnizori de echipament tehnic special. Rezultatul este o echipa de productie completa ce a demonstrat ca poate aborda proiecte oricat de complexe, de la evenimente la show-uri de televiziune. Pana la urma, si BTL-ul este un show!”, afirma noul Managing Partner Tempo BTL, Carmen Zahiu (Rotaru).