Grupul Agricola anunta o schimbare in structura manageriala a companiei, Daniel Bitere urmand sa o inlocuiasca in functia de Director de Marketing pe Carmen Gavrilescu.
Bitere a ocupat pana in prezent pozitia de Senoir Brand Manager in cadrul companiei, numirea sa fiind o ascensiune fireasca in interiorul Agricola Group.
“Pentru mine este un nou inceput, cu responsabilitati crescute, dar care presupune si un teritoriu mai amplu si interesant de explorat. Sunt inconjurat de colegi si parteneri valorosi, am increderea boardului companiei, iar asta este cel mai bun «combustibil» pe care il cunosc”, a declarat noul Director de Marketing Agricola.
La randul sau, presedintele companiei, Grigore Horoi, a explicat de ce nu a fost nevoit sa apeleze la o solutie din exterior pentru inlocuirea lui Carmen Gavrilescu.
“Brandul AGRICOLA in momentul de fata este unul puternic; scoreaza foarte bine in indicatorii de notorietate si intenție de cumparare specifici oricaror cercetări. De-a lungul timpului am generat conditiile crearii unei echipe de marketing si comunicare valoroase.
Prin urmare, avem in interior capabilitatile de asumare a coordonarii activității de Marketing a companiilor grupului. Daniel Bitere a fost pana astazi Senior Brand Manager pentru categoria Mezeluri, este absolvent al Scolii de Marketing IAA, iar succesele in implementarea strategiei de marketing si comunicare din ultimii ani il recomanda pentru noua poziție”, a apreciat Grigore Horoi.
Fostul Director de Marketing al grupului, Carmen Gavrilescu, a anuntat ca se va retrage din companie, urmand sa activeze in domeniul consultantei.