Home Companii Valoria intra pe segmentul studiilor de piata si prognozeaza vanzari mai mari...

Valoria intra pe segmentul studiilor de piata si prognozeaza vanzari mai mari cu 400%

855
0
SHARE

Gama de servicii Valoria, companie specializata in training, consultanta si executive coaching, se extinde pe segmentul studiilor de piata, unde compania ar putea inregistra vanzari mai mari cu 400% in perioada imediat urmatoare, dupa cum sustin reprezentanti din conducerea firmei.

Experienta specialistilor din companie a permis pana acum realiuzarea unor cercetari dedicate unor segmente de piata mai putin accesate de catre analisti, rezultatul constand in studii unicat relevante pentru companiile din Romania.

Printre acestea se numara fiind Evolutia afacerilor, Social media in cadrul companiilor din Romania, Barometrul centrarii pe client, Barometrul digitalizarii sau Tendinte si provocari in HR.

“Ne pare bine sa contribuim la consolidarea mediului de business din Romania. Prin studiile pe care le-am realizat pana acum am furnizat incredere managementului companiilor pentru a lua decizii oportune si informate. Daca acum cativa ani erau putine informatii disponibile cu privire la subiecte precum utilizarea dispozitivelor mobile, centrarea pe client sau digitalizarea companiilor din Romania, astazi companiile primesc informatie relevanta din studiile pe care le realizam customizat pentru fiecare companie sau industrie”, aminteste Elena Badea, Manager Director, Valoria Business Solutions.

Noua linie de servicii din cadrul Valoria va oferi clientilor studii realizate prin metodele CAWI (computer-asisted web interview) si CATI (computer-asisted telephone interview) care vor masura, de exemplu, notorietatea brandului in piata, satisfactia clientilor sau alti indicatori de performanta ai companiei, relevanti pentru luarea deciziilor. Valoria va realiza si studii interne cu privire la satisfactia angajatilor sau analize de diagnoza a proceselor in cadrul companiilor.

“Ne propunem sa crestem importanta cercetarii de business in Romania. Colectarea in timp real a informatiilor relevante din mediul online si de pe dispozitivele mobile este ingredientul cheie care da precizie, viteza si pertinenta cercetarilor pe care le realizam pentru clienti. Valoria integreaza tehnici diferite de realizare a cercetarilor si ofera informatia la o rezolutie clara a comportamentului subiectilor tinta”, a mai spus Elena Badea.
Echipa angrenata in proiect are in componenta sa experti care au ocupat functii de top management in companii multinationale si lectori din mediul academic. Dincolo de a fi o simpla baza de date sau o colectie de informatii, studiile Valoria se transforma intr-un instrument de baza pentru persoanele din sfera decizionala. Pretul analizelor este stabilit in functie de gradul de complexitate si obiectivele urmarite.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here