Home Casa LEROY MERLIN a batut palma cu Innoship pentru a-si eficientiza livrarile

LEROY MERLIN a batut palma cu Innoship pentru a-si eficientiza livrarile

645
0
SHARE

Retailerul francez, LEROY MERLIN, locul 2 pe piata de bricolaj din Romania, semneaza un parteneriat cu Innoship, startup-ul care a primit recent prima runda de finantare pentru a deveni cel mai mare agregator pentru optiuni de livrare rapida din Europa Centrala si de Est. Incepand cu luna noiembrie, Innoship va gestiona livrarea comenzilor din cele 18 magazine, cat si comenzile online, reprezentand un pas esential dintr-un proiect strategic mai amplu de dezvoltare a platformei de eCommerce desfasurat de LEROY MERLIN.

Startup-ul tech, Innoship, a dezvoltat o solutie de tip SaaS (software as a service) care permite companiilor din industria de retail si ecommerce, precum LEROY MERLIN, sa administreze eficient propriile contracte de curierat si multiplele optiuni de livrare prin intermediul unor algoritmi de machine learning.

Compania a fost infiintata anul trecut si s-a bucurat de o rata uimitoare de adoptie in piata. Astfel, la inceputul lui 2020, Innoship a implementat solutia pentru primii sai clienti, ajungand astazi la peste 20.000 de comenzi gestionate zilnic. Pe langa, LEROY MERLIN, platforma gestioneaza interactiunile cu serviciile de curierat pentru clienti precum: Miniprix, Zapatos, B-mall.ro, Kalapod, OLX, Depanero, Network One Distribution, Dentstore, Oralix, Topline, Xpertbeauty.ro, Arco Expert, Algernon, Green-Future.ro, Mezoni.ro, Generalmotor, Elefant, Studio Moderna si multi altii.

„Am avut doua motive de bucurie cand am finalizat semnarea parteneriatului cu LEROY MERLIN. Fireste, primul este ca am reusit sa ne unim fortele cu locul 2 din industria de bricolaj, o companie care a reusit in cei aproape 10 ani de cand a intrat pe piata din Romania sa ofere o varietate mare de produse, la preturi accesibile, precum si solutii pentru casa si gradina. Al doilea motiv este ca am gasit in LEROY MERLIN un partener care intelege foarte bine importanta experientei oferita clientilor, care se afla de asemenea si in ADN-ul Innoship”, a declarat Daniel Nicolae, CEO si Co-Fondator Innoship.

Retailerul francez de bricolaj, LEROY MERLIN detine in prezent 18 magazine in Romania. Compania si-a majorat cifra de afaceri de pe plan local cu 21% in 2019 fata de anul precedent, ajungand la un nu­mar de anga­jati de peste 2.500. LEROY MERLIN detine magazine in Bucuresti, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiesti, Brasov, Constanta, Sibiu, Suceava, Targu Mures, Bacau, Iasi, Timisoara si Oradea.

„In primul rand, ne bucuram ca LEROY MERLIN devine, prin acest parteneriat, sustinator al start-up-urilor romanesti. Parteneriatul cu Innoship pune bazele unei dezvoltari majore din punct de vedere logistic, fiind fara indoiala, un pas important in satisfacerea nevoilor clientilor nostri. Avem convingerea ca impreuna vom identifica solutiile potrivite adaptate nevoilor de pe piata livrarilor din Romania”, a declarat Frédéric Lamy, director general LEROY MERLIN.

Innoship eficientizeaza costurile aferente serviciilor de curierat cu pana la 25% si creste  performanta de livrare cu pana la 15%, printr-o alocare dinamica a comenzilor in functie de criteriile selectate de retailer in platforma. Compania are in plan sa devina cel mai mare agregator pentru optiuni de livrare din Europa Centrala si de Est.

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here