Home Casa O noua campanie marca IKEA pune accentul pe puterea micilor schimbari

O noua campanie marca IKEA pune accentul pe puterea micilor schimbari

638
0
SHARE

Un sondaj global realizat recent de GlobeScan, o organzatie publica de sondare a opiniei publice, arata ca oamenii au o dorinta puternica de a fi mai sanatosi si a avea un comportament sustenabil, dar sunt necesare solutii mai accesibile pentru a transforma gandurile in actiune.

Studiul arata, de asemenea, ca cei mai multi oameni considera ca fiind o provocare gasirea unor solutii potrivite, asteptand din partea companiilor produse si servicii accesibile, care sunt mai bune atat pentru oameni, cat si pentru mediu (50%). Oamenii isi doresc produse care dureaza mai mult (77%) si le evita pe cele de unica folosinta (59%). Un numar semnificativ de consumatori de carne ar fi dispusi sa treaca la alternative pe baza de legume (41%) daca au un gust la fel de bun, au acelasi pret si valoare nutritiva.

Datele confirma inca o data importanta crearii unor produse si servicii sustenabile si atractive. „Pentru un individ ar putea fi intimidant sa integreze schimbarile in viata sa si s-ar putea simti blocat atunci cand nu va sti de unde sa inceapa sau ce sa faca. Totodata, uneori s-ar putea simti fara speranta – cediferenta ar putea faceo actiune mica a unei singure persoane?”, spune Aldo Lele, Sustainability Manager IKEA South East Europe.

Dar pasii mici conteaza si ambitia IKEA este de a simplifica alegerile sustenabile, promitand o serie de actiuni mici pe care fiecare individ le poate intreprinde si lucruri mici pe care le poate integra fiecare in viata sa pentru a contribui la o schimbare colectiva in comunitate, in tara si in lume. Din acest motiv, in Romania a fost lansata o noua campanie intitulata „Un lucru mic”, ce vizeaza cresterea gradului de constientizare cu privire la puterea micilor schimbari.

„Alegeti alimente sanatoase pentru voi si pentru mediu, economisiti apa in timp ce va spalati pe dinti, scurtati timpul de dus, reduceti risipa de alimente, inlocuiti luminile din casa voastra cu solutiile LED, incepeti sa folositi o punga reutilizabila. Acestea sunt doar cateva exemple pe care le putem integra cu totii cu usurinta in viata noastra de zi cu zi, iar noi, la IKEA, ne-am adunat eforturile pentru a oferi cateva solutii usor de implementat, la preturi accesibile”, a adaugat Aldo Lele.

IKEA a pus de multa vreme sustenabilitatea la baza ofertei sale, de la utilizarea unor materiale sustenabile in produsele realizate, oferirea unor alimente pe baza de legume, eliminarea treptata a materialelor plastice de unica folosinta, introducerea unui program de vanzare-returnare sustenabil pana la angajamentul de a deveni o afacerecomplet circulara si pozitiva pentru clima pana in 2030. Prin urmare, avand in vedere aceste perspective, IKEA se va concentra si mai puternic pe alegerile sanatoase si durabile ca optiune implicita, promitand ca anul urmator va fi unulal solutiilor dedicate sustenabilitatii, ajutandtot mai multi oameni sa contribuie cu proprii lor pasi mici la un mediu mai bun lasat mostenire generatiilor viitoare.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here