Home Companii Ana Pan marchează aniversarea de 30 de ani prin lansarea de produse...

Ana Pan marchează aniversarea de 30 de ani prin lansarea de produse inovative

295
0
SHARE

Într-o industrie în care lucrurile sunt atât de imprevizibile, într-un an în care situația pandemică globală a înghețat multe afaceri mai mult sau mai puțin cunoscute, Ana Pan, un business 100% românesc, a supraviețuit acestui val al incertitudinii și s-a reinventat continuu.

Pe lângă binecunoscutele produse care fac deliciul clienților, în ultima jumătate de an, Ana Pan a inovat mai mult ca oricând și a venit cu produse speciale, cu gusturi unice, oferind momente de răsfăț pentru orice moment al zilei. Plăcintele sărate care să amintească de vacanțele în Grecia, tortul Caramel, care să ne îndulcească amintindu-ne de aniversările în formulă extinsă, cu familia și prietenii, Chocottone, cozonacul în care crema de ciocolată efectiv dă pe afară, o bucurie pentru cei mari, dar mai ales pentru cei mici, sau Scorțișorul și Pagaia cu fructe, acea „gustare dulce” care poate face pauza de cafea mai savuroasă, sunt doar câteva dintre produsele cu care Ana Pan scrie cu succes povestea business-ului în acest an.

Gust, calitate și prospețime încă din 1990

„Viziunea Ana Pan, din 1990 și până astăzi, este de a pune un zâmbet pe fața fiecărui client care ne trece pragul. Ne răsfățăm clienții la propriu cu produse gustoase, uimitoare prin îmbinarea de gusturi inedite, prin calitatea ingredientelor și mai ales prin primirea caldă oferită de colegii noștri din magazinele Ana Pan și Ana Baking Co. Ana Pan a pornit dintr-o mare pasiune pentru tot ce-i românesc, de aceea am păstrat accentul pe tot ce înseamnă gust bun și oferim de 30 de ani clienților noștri preparate după rețete autentice, pe care le creăm manual în laboratorul propriu”, a declarat Alexandra Copos de Prada, Președinte și membru CA Ana Pan.

Inovația, ingredientul surpriză al business-ului Ana Pan

„Provocarea acestui an a fost cu impact dublu pentru noi – am vrut, în ciuda pandemiei, să ne menținem la cele mai înalte standarde pentru clienții noștri, dar să le și oferim surprize, pentru că e anul în care, iată, aniversăm 30 de ani. Ne-am folosit de contextul actual, când suntem limitați din a călători, din a ne întâlni ca-n alți ani cu cei dragi, și am recreat aceste povești prin gust, prin produse inedite. Ne dorim să rămânem actuali, ne place să inovăm și cred că e mai important ca oricând să fim aproape de clienții noștri. Sperăm să ne aleagă și de acum înainte și să se bucure de produsele noastre”, a declarat Roccos Cosmatos, CEO Ana Pan.

Toate noutățile pentru momentele zilnice de răsfăț, alături de produsele care au consacrat Ana Pan în cei 30 de ani, de la băscuțe din aluat pufos cu brânză dulce, ștrudele cu mere și scorțișoară, patiserie cu brânzeturi și unt abia scoasă din cuptor, delicioasele prăjituri ale copilăriei sau gama de ecleruri cu unt, torturi apetisante pentru toate serbările mai mari sau mai mici, cozonaci dolofani umpluți cu de toate și până la pâini din făinuri speciale și semințe nutritive, îi așteaptă pe clienți atât în magazinele Ana Pan, cât și în Ana Baking Co sau online, prin comandă pe site-ul anapan.ro.

Pentru a sărbători aniversarea celor 30 de ani de business 100% românesc alături de clienții care au fost aproape în tot acest timp, echipa Ana Pan va oferi ceva bun din partea casei tuturor clienților care cumpără produse din Ana Pan, pe 30 noiembrie.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here