Home Cariere „Despre bani și fericire”, primul sitcom de educație financiară. Un exercițiu asupra...

„Despre bani și fericire”, primul sitcom de educație financiară. Un exercițiu asupra relației pe care o avem cu banii

148
0
SHARE

Orange România și-a unit forțele cu Exploratist pentru a ajuta angajații să-și redefinească comportamentele financiare și să-și gestioneze mai ușor temerile legate de viitorul lor în relația cu banii, dezvoltând primul sitcom de educație financiară din România, intitulat „Despre bani și fericire”.

Cele 8 episoade tematice ale seriei, filmate special pentru angajații Orange, sunt plasate atât pre-pandemie, cât și în „zilele noastre”, și oferă răspunsuri la provocări actuale de natură financiară.

În contextul muncii de acasă, companiile dezvoltă căi alternative pentru menținerea angajamentului echipelor și susținerea echilibrului muncă – viață personală. Astfel, cresc investițiile în dezvoltarea angajaților, dincolo de abilitățile și deprinderile legate direct de job, și apar proiecte inovative de HR.

Exploratist, prima agenție de employee experience din țară, și-a reorientat anul acesta activitatea către dezvoltarea de programe digitale de resurse umane pentru susținerea politicilor de employee branding, de motivare și de reconectare a angajaților cu locul de muncă și echipa, prin strategiile neconvenționale.

Astfel, realizat de Exploratist ca răspuns la provocarea lansată de Orange România, „Despre bani și fericire” este un sitcom original care vine în ajutorul celor care vor să afle mai multe informații despre modalitățile de gestionare a banilor. Sitcomul este regizat de Tedy Necula și îi are ca protagoniști, în rol dual, pe actorii Nuami Dinescu, Dana Porlogea, Răzvan Dragu și Dan Vasile, acesta din urmă fiind și scenaristul mini seriei.

„Informațiile din zona financiară sunt, de obicei, mai greu de digerat. De aceea, ne-am gândit să le propunem angajaților noștri un sitcom de educație financiară construit pe cadre din viața reală, în care, cu siguranță, ne putem regăsi cu toții, măcar o dată. Suntem încrezători că această inițiativă va scoate la lumină ceea ce se află în spatele deciziilor pe care le luăm din punct de vedere financiar și că va veni cu soluții la provocările legate de bani”, a declarat Luiza Müller, Director HR la Orange România.

Cele 8 episoade ale sitcom-ului au fiecare o durată de maximum 8 minute, iar personajele serialului sunt descrise atât profesional, cât și din perspectiva modului în care aleg să interacționeze în diverse situații uzuale în viața unei organizații, fiind puse în lumina reflectoarelor obiceiurile lor financiare și de consum.

Fiecare personaj are un avatar de personalitate financiară (cheltuitor, avar, intuitiv, echilibrat), care cuprinde principalele spectre ale comportamentelor legate de bani. Scopul miniseriei a fost ca, într-un mod transparent, să ilustreze aceste personalități cu plusurile și minusurile lor, astfel încât fiecare persoană care vizionează sitcom-ul să se poată regăsi în tipologiile respective și să-și îmbunătățească relația cu banii.

„Primul sitcom de educație financiară din Romania este un produs marca Exploratist dedicat exclusiv organizațiilor care își propun să abordeze într-o manieră autentică, informală, cu focus pe educație, un subiect pe cât de serios, pe atât de sensibil. Intenția noastră este să facilităm accesul la acest produs în cât mai multe organizații din Romania, având posibilitatea de a dezvolta conținut suplimentar, inclusiv pe subiecte complementare,” a afirmat Silviu Andrei Petran (FOTO), Managing Director la Exploratist.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here