Home Companii Creştere spectaculoasă a pieţei de modă online. Vezi ce se prognozează pentru...

Creştere spectaculoasă a pieţei de modă online. Vezi ce se prognozează pentru 2021 şi cum arată TOP 10 în România

210
0
SHARE
E shop, e commerce concept. Shopping cart trolley icon on a computer laptop. 3d illustration

2020 a fost un an cu vânzări accelerate în comerţul online din România. Astfel, segmentul online a înregistrat o creştere de 40,8%, mult peste estimare de 14% făcută pentru piaţa locală înainte de pandemia de coronavirus.

Pe segmentul de modă online, vânzările au crescut de la 19% la 29,5%. Este o creştere uriaşă, care se întâmplă în mod normal în decursul a doi ani, dar pandemia Covid-19 a accelerat-o foarte mult, spune cel mai recent studiu studiu Fashion-Research, derulat de GLAMI.ro.

Trendul pozitiv de creştere se va menţine şi în acest an, când analiştii aşteaptă o creştere de 20% a vânzărilor fashion în comerţul online.

Potrivit studiului GLAMI, la finalul anului piaţa de modă online din România va avea o cifră de afaceri de 5,1 miliarde de lei.

Echipa GLAMI estimează că piața comerțului electronic de modă va înregistra venituri de peste 6,4 miliarde de lei până în 2023.

Mai mult, până în 2024, conform previziunilor GLAMI, ponderea comerțului electronic pe piața mondială a modei – comparativ cu valoarea actuală de 29,5% – va fi de 32%.

Epantofi este de 2 ani liderul comerțului electronic de modă din România. În același timp, piața modei se diversifică din ce în ce mai mult datorită jucătorilor internaționali.

Destul de nou pe piața din România, About You, cu sediul în Germania, a sărit de pe locul 3 pe locul 2 în 2020. În Cehia și Ungaria, About You se află deja pe primul loc, după doar 2 ani de activitate pe piață. Alți lideri offline, precum H&M și Zara, și-au sporit prezența online în 2020, datorită scăderii achizițiilor offline anul trecut.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here