Home Companii De’Longhi modifică întreg lanțul de aprovizionare. Focus pe clientul final

De’Longhi modifică întreg lanțul de aprovizionare. Focus pe clientul final

309
0
SHARE

De’Longhi Group, un jucător cheie pe piața globală a electrocasnicelor mici, cunoscut mai ales pentru aparatele destinate preparării cafelei, a luat decizia de a colabora cu SAP în vederea implementării unei soluții integrate de planning pentru lanțul de aprovizionare, cu scopul eficientizării acestuia și a reorientării către un sistem centrat pe clientul final.
De’Longhi are deja în derulare proiectul ”Customer Fulfillment Excellence”, iar acesta trece la un nou nivel odată cu adoptarea soluției Integrated Business Planning for Supply Chain, furnizată de către SAP. Aceasta are ca scop regândirea și transformarea lanțului de aprovizionare al companiei, astfel încât prioritatea principală să fie orientată către clientul final, cumpărător de electrocasnice pentru prepararea cafelei sau pentru alte dispozitive utile într-o locuință modernă. Proiectul sprijinit de către SAP va analiza toate procesele și uneltele folosite de grupul De’Longhi la nivel global, astfel încât să fie sporită calitatea tuturor serviciilor.

Piață volatilă

Procesul de transformare inițiat de grupul De’Longhi alături de SAP are și alte cauze: piața s-a schimbat masiv în ultimii ani și este marcată de dezvoltare simultană pe mai multe canale. Totodată, este observată o volatilitate sporită a cererii, iar accentul pe e-commerce este din ce în ce mai mare.
În plus, decizia De’Longhi de a se extinde pe noi piețe a dus la o sporire a complexității managementului lanțului valoric, accentuată de evenimentele macroeconomice recente,
acestea conducând în perioada recentă la o creștere a vânzărilor online. Au apărut, astfel, provocări în privința obținerii de materii prime și a organizării logistice și de transport. Compania a hotărât, astfel, că trebuie să analizeze îndeaproape toate procesele și uneltele pe care le folosește.
”SAP IBP este soluția care ne va ajuta să progresăm, mai ales prin implementarea unui lanț de aprovizionare integrat end-to-end, cu indici și rapoarte ușor de înțeles. Acesta contribuie la operațiuni mai robuste și la luarea de decizii transparente, pentru răspuns rapid la volatilitatea pieței”, trasmite Matteo Pecci, director al lanțului global de aprovizionare în cadrul De’Longhi Group. ”O astfel de soluție este capabilă să răspundă unor nevoi complexe ale companiei, care trebuie să fie aproape de clientul final, dar care are nevoie și de know-how pentru a interpreta dinamicile pieței și, desigur, pentru a răspunde rapid la schimbările apărute. O soluție precum SAP IBP ne va ajuta să reușim toate acestea, iar prin integrarea cu sistemele SAP existente, datele vor fi transmise într-un mod uniform și transparent.”

În termeni concreți, soluția SAP IBP implementată pentru De’Longhi Group va ajuta compania cu toate nevoile de planificare în privința cererii și ofertei, contribuind la crearea unui lanț de aprovizionare care nu mai operează centrat pe depozite, ci pe client. Astfel, sunt evitate întârzierile ce apar de obicei în cadrul departamentelor implicate în managementul acestor structuri. Proiectul internațional va reuni toți clienții și furnizorii grupului, alături de o viziune amplă a lanțului valoric digital și de prognoze colaborative.

Implementare în două faze

”Prin implementarea soluției SAP IBP, vom putea anticipa schimbările din piață în avans, răspunzând rapid de-a lungul întregului lanț de aprovizionare, pentru a lua la timp deciziile
corecte în toate departamentele. De exemplu, dacă primim comenzi de la clienți și nu există produse în stoc, un semnal transmis incipient ne va avertiza despre situație înainte să se ajungă la pasul reprezentat de livrare, iar noi vom putea reacționa la timp”, concluzionează Pecci.
Cu ajutorul automatizării și a inteligenței artificiale integrate în soluția SAP, De’Longhi poate să elibereze angajații de anumite proceduri repetitive, aceștia având astfel mai mult timp pentru sarcini ce aduc plusvaloare companiei. Uneltele colaborative ajută la managementul comunicărilor și atribuirii de sarcini, fiind evitate sistemele care pot încetini procesele sau care pot duce la pierderea de informații.
Implementarea proiectului are loc în două faze. Prima implică introducerea proceselor de planning pentru cerere și ofertă, iar a doua presupune programarea producției și optimizarea managementului comenzilor de vânzări. Toate acestea se integrează cu soluția SAP S/4HANA, care are, de asemenea, un impact pozitiv asupra managementului logistic al grupului. Aproximativ 300 de angajați ai De’Longhi vor folosi soluția de planificare a lanțului de aprovizionare furnizată de către SAP.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here